GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Flash Forward..please

2013-01-03 | 12:13:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu är allt julpynt, julgardiner, julgran, julljus och stakar borta och nedpackat igen..Endast några väldoftande hyacinter kvar i köket.
Ser och känns alltid lite naket i hemmet efter att man tagit bort allt glittrande men också fräscht.
Men usch vad jag inte gillar januari, februari och mars..allt är geggigt eller blaskigt eller slaskigt eller isigt. Brunt och kalt.
Nej jag skulle vilja spola fram till april eller maj nu.
Och få den härliga grönskan med en gång. Kunna sitta ute och ta en kopp te i solvägg och insupa dofterna av nyutblommad syrén och skåda den fantastiska äppelträdsblomstern och krypa runt på gräsmattan och fotografera katterna som fångar humlor.
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Ida
2013-01-03 - 16:41:10

Vackra missar! De är sådana tacksamma motiv!

Svar: indeed! Riktiga små modeller =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Katarina
2013-01-03 - 16:59:39

Jag har städat bort allt juligt idag och det känns väldigt tomt i lägenheten men fräscht på något sätt. Gillar inte heller januari, himla tråkig och grå månad. Februari är helt okej då det är min födelsemånad ;)

Svar: haha ja man gillar nog alltid sin födelsedagsmånad vilken månad det än är =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2013-01-03 - 17:00:27

Jag längtar också efter vår och värme!

Svar: måtte vår och sommar komma snabbt och stanna länge i år!Kram finaste Hanna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Longevity - en blogg om hälsa
2013-01-03 - 18:25:51

Ja, lite vår nu så är allt perfekt

Svar: indeed!Hoppas du har en fin lördag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2013-01-04 - 02:21:37

Härliga och fina bilder :)

Svar: TAck fina du! Hoppas du har en fin lördag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Natalie
2013-03-06 - 18:18:06

Vilka fina kort du tar:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: