GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den där gången jag bjöd Tyra på en tampong

2013-01-17 | 18:57:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Idag har jag haft en väldigt kreativ dag. Motivdesignat och skissat en massa.
Haft kul helt enkelt.
Har också gått igenom gamla hårddiskar då jag skulle leta upp några gamla jobb inför en offertförfrågan och då hittar man både det ena och det andra.
Som de här bilderna när Tyra Sjöstedt modellade för en av mina kollektioner jag designade för Nelly.com.
Kommer ihåg att dagen blev stressig då Tyra missade första planet ner till Borås. Väl framme lånade hon min dator - en sån där minipc med rosa skal som var så poppis då 2009 samt att jag fick bjuda henne på tampong..haha.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
madelein - sexbarnsmamma
2013-01-17 - 20:01:12

Fina biilder!!

Svar: tack gumman =)Hoppas du har en fin fredag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida
2013-01-18 - 13:51:44

Jag minns det där så väl när jag läser det! Och det känns ju ändå som lite nyare inlägg i din blogg... Men 2009? Hur fort går tiden egentligen?!

Hoppas du får en fantastisk fredag finis! Kram

madelein - sexbarnsmamma
2013-01-18 - 21:10:16

Tack! Du med <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: