GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dags för butiksöppet igen..!

2013-01-24 | 19:47:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Imorgon ska jag ha "öppet hus" eller vad man ska kalla det i min shop/vekstad/källare/fabrik igen.
Så idag har jag ordnat med massor inför det, möblerat om litegranna och skrivit ner massa "att tänka" osv mellan varven då jag tryckt och packat ordrar.
Tror dock jag har den kalla vinterkylan emot mig litegranna imorrn då folk nog helst vill vara inne och fredagsmysa hela dagen.
Men hoppas det kommer lite kunder i alla fall..alltid så roligt att träffa kunder face to face!
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-01-24 - 23:10:25

Hoppas du får många besökare. Bodde jag i närheten skulle jag mer än gärna komma in efter jobbet och fredagsmingla lite grann och trotsa kylan. :-)

Ha en fin fredag! Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: