GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

another little piece of my heart...

2013-01-09 | 11:51:06 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag älskar verkligen Instagram, både att använda det själv men att följa andra.
Och jag tycker det blir så fint när man går in och kollar på bilderna och det liksom blir som fragment och bitar och som ett pussel över nåns liv.
Funkar även utmärkt som moodboards och inspiration.
Här är några favoriter från min egna Instagram.
Avannawebshop heter jag där..följ mig gärna !
Kommentera 3 st

Kommentarer
Grimgoth Hellraiser
2013-01-09 - 12:08:44

Önskar ibland att man orkade fota så mycket som du och andra gör. :)

Jess
2013-01-09 - 13:11:41

Instagram är kul men jag har helt tappat intresset, orkar aldrig fota längre.. Men håller med om att det blir fint när man lägger ihop bilderna såsom du gjort ovan :)

Fröken H
2013-01-10 - 11:57:22

Gillar också instagram! :) Kul att få en annorlunda inblick i människors liv. Det gäller bara att komma ihåg att fota :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: