GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

@work @Avanna

2013-02-28 | 10:55:47 | Avanna konst/design/foto

Hej på er blogosfären, redan torsdag! var tar veckorna vägen?
 
Idag blir det än mer jobb, trycka beställningar, packa, vika, printa följesedlar, fakturor, ettiketter mm och sen posta.
 
Det är så en "normal" dag ser ut här på Avanna.
Jag börjar dagen med att gå igenom kundtjänstmail som trillat in under natten likaså se över nya ordrar.
 
Det som inte finns färdigt trycker jag ( kläderna, handdukar, kuddfodral)  eller tillverkar ( smycken) eller tecknar (porträttbeställningar).
 
En hel del tid tar det att vika och packa ordrar.
Vika plaggen snyggt och prydligt, se till att de har en Avanna Hangtag, se till att följesedel/fakturor samt info/retursedlar samt ett Avannavykort är med.
Smycken läggs i fina organzapåsar och viras in i silkespapper.
 
Allt packas i miljövänliga rosa mailingbags, på med adressettiketter samt större Avannaetiketter.
Jag har även koll på kundtjänstmail, telefon och nya ordrar löpande under dagen.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Jess
2013-02-28 - 12:54:25

Skönt att det är torsdag tycker jag, snart helg :) Kul att läsa och se lite fler arbetsbilder, väldigt inspirerande. Hade jag bara en riktigt bra idé hade jag velat göra något liknande.

Emelie
2013-03-01 - 18:18:08

Hej, vill bara säga att jag är väldigt glad att jag råkade komma in på denna blogg och såg avanna.se och klickade mig in där. Har letat i flera veckor efter ett "love"-armband, men inte hittat någonstans. Nu, äntligen, såg jag det där och beställde ett plus några till grejer. Jättefina grejer! :)

Svar: åh tack Emelie för denna söta kommentar! Vad glad jag blir att du hittat till mig och Avanna =)Hoppas du kommer bli nöjd med din beställning!
Kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: