GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunday favourites

2013-02-17 | 14:00:48 | Accessoarer

 
Hej på er blogosfären. Hoppas ni har en skön söndag!
Idag mår jag bättre. Det känns lite lättare och ljusare igen mot igår. Kärlek, omtanke och kramar råder bot på mycket♥ Både från sambo, familj, vänner och er läsare!
 
Idag tar jag det superlugnt och myser inne. Ser återigen om, för vilken gång i ordningen nu vet jag inte, Vampire Diaries från början. Love it!
 
Och på bilden ser ni några andra saker jag älskar lite extra just nu:
 
Den nya väskan från Avanna liksom armbanden, ringen och halsbandet.
Tender Balm för läpparna från Oriflame - varit en favvo i många år nu.
Doftljus från Ica som känns lugnande för sinnet och doftar fräscht.
Och så hårinpackningen jag fick i veckan från Waterclouds. Jösses vad lent håret blev! Och den luktar megagott. Och så här 3 dagar efter användning känns håret fortfarande jättelent och härligt. Så den rekommenderar jag verkligen!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Mickan
2013-02-17 - 16:00:50

Du är så fin bästa svägerska! Även utan alla produkter! ❤

Svar: haha, har du sett mig utan produkter?hihi
Men tack sweetie <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Amandah
2013-02-17 - 16:30:34

Åh, den dära hårinpackningen har Jag letat efter! Vart hittade du det? :O Allt snyggt för övrigt, gillar väskan och halsbandet. Blir att kolla in det! :D

Svar: jag fick den från en prbyrå för att testa men den ska finnas på hårsalonger. =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Nina - Glamourmamman
2013-02-17 - 22:11:10

Härlig bild :-) Jag kan bara instämma om hårinpackningen - älskar deras produkter! Kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: