GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

speaking words of wisdom...

2013-02-07 | 10:30:16 | Egocentrerat&Vardagligt

Idag känns förkylningen lite bättre igen, thank god!
Det är lätt att känna sig helt jätteofräsch och sunkig när man är igentäppt, gåmig och liksom "luktar" förkylning.
Jag har denna vecka förskt att starta dagen på bästa sätt med en skön dusch och sen smörja in mig med massa krämer och lotions och sminka mig litegranna innan jag ens kanppt hinner se mig själv i spegeln för att i alla fall inbilla mig fräschare.
Och senaste dagarna har jag dessutom bytt ut morgonteet mot morgonkaffe bara för att mötas av underbar kaffedoft när jag kliver ut nylotionerad och nyduschad från badrummet..
Och kaffe har en himmelsk doft..men när det sen smakar så beskt så beskt ...huga.
När ska de uppfinna att kaffe faktiskt smakar så där som det luktar?
 
...å andra sidan sade mitt förkylningssmarta Jag lite halvhögt till mig själv:
  "Å andra sidan är det inte så jävla gött att få in Dolce&Gabbanaparfym i munnen heller".
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sara
2013-02-07 - 15:35:53

Fin bild!

Marie Bergman
2013-02-07 - 17:43:49

Härlig bild :)

K
2013-02-07 - 18:04:22

Krya på dig! Det verkar som om februariförkylningen har oss alla i ett järngrepp just nu.

K
2013-02-07 - 18:06:09

Krya på dig! Det verkar som om februariförkylningen har oss alla i ett järngrepp just nu.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: