GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

nail polish

2013-02-10 | 21:38:03 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag kommer nog aldrig bli nån sån som tycker det är värt att läga flera hundra på ett märkesnagellack. Jag har aldrig riktigt brytt mig om nagelvård heller..jag biter på naglarna eller river bort dom men några dagar senare är de "långa" igen. Jag har aldrig fattat grejen med nagelfil.
Men ibland kommer jag in i perioder då jag tycker det är kul med lite färg på fingrarna och då tycker jag billiga små lack duger gott. Allra mest gillar jag nog bubbelgumsrosa kulörer..så det fick det bli..men som alltid när jag sätter på nagellack så får jag nån fix idé att jag måste typ borsta håret, borsta tänderna och klämma nån pormask och kissa under torktiden..så resultaten blir ju alltid därefter, haha.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
JUNITJEJ
2013-02-10 - 22:17:17

SJälv har jag aldrig varit nagelbitare, vilket jag är glad över. Däremot har jag ett par naglar som delvis är väldigt mjuka.

yasmine modell mamma och fru
2013-02-10 - 22:34:56

önskar dig en fin kväll

vanessaljungdahl.blogg.se
2013-02-10 - 22:54:34

Snyggt ! jag själv har aldrig bitit på naglarna :3 .. Så nu har jag långa och fina naglar heheh, :P ..

Emma
2013-02-16 - 10:19:30

Haha, är ockås värdelös på de där minuterna efter det att man lackat naglarna, pjuh!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: