GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite beautyfavoriter just nu

2013-02-13 | 09:58:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det här är några av mina favoriter i badrummet just nu.
Jag älskar jordgubbsdoften på I Love...Och den rospyntade flaskan med handkräm känns så lyxig att ha ståendes på handfatet.
Neutrogenas scrubtvätt ger verkligen en fräsch och ren känsla i ansiktet och ibland kan jag riktigt längta efter att få tvätta mig med den..såklart har jag den rosa varianten nu när det finns. En skön ansiktslermask som finns på Ica för typ en tjuga och så Lipsmacker...läpparna får massa glans och glitter, mjukgör och smakar/luktar gott!
Min hy har varit ganska maos det senaste med vintervädret, förkylningar, UVI:s och annat..så nu återgår jag till en favorit jag hade för några år sen Boots No7.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: