GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Holy

2013-02-24 | 22:05:32 | Egocentrerat&Vardagligt

(armband från www.avanna.se)
 
Åh måste bara säga att jag haft en underbar helg!
Tankat energi, minnen, kärlek, upplevelser, värme.
 
Sköna promenader med min älskade mamma samt en helt fantastiskt Elvis/Gosspelkonsert i kyrkan igår som gav smått euforiska känslor. Så mäktigt!
Jag har fått umgås med min bästa vän, jag har fikat med min bror och ikväll blev jag bjuden till solarieöarna av min fina duktiga svägerska ( vars blogg och väg till kostrådgivare ni gärna får följa här) .
 
Det har även blivit härliga stunder med min darling sambo  då vi har har kollat serier, ätit gott och myst.♥
 
Nu ska jag förbereda lite inför nattens Oscarsvaka, ladda laptop, mobil, göra iordning nån tillbringare med nåt gott att dricka och kanske nåt tilltugg/snacks.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Mickan
2013-02-25 - 09:01:04

Men vad söt du är! Puss puss

Paulina Holmberg
2013-02-26 - 13:32:06

Så snygga armband :D

Andréa
2013-03-01 - 10:45:15

Grymt snygga armband!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: