GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hår

2013-02-21 | 10:43:26 | Egocentrerat&Vardagligt

Torsdagstemat är ju ett gäng fantastiska konstbloggar som skapat och som går ut på att de som vill, varje torsdag får teckna efter ett tema bestämts, och lägga upp alstret på sin blogg samt skriva en kommentar med sin länk hos den som för veckan håller i temat.
Denna vecka var Temat HÅR och det är Artemilia som håller i det och där kan ni under dagen via länkar se alla som deltar och deras tolkningar.
Här kommer mitt bidrag och jag ska verkligen försöka delta varje vecka nu framöver. Det är bra kreativitetsövning. Både just ur skapande synvinkel samt att faktiskt se hur olika vi alla skapar och att inget är mer rätt eller fel.
 
 
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Smäm
2013-02-21 - 12:28:27

Jättesnygg!

LADY THIRTY
2013-02-21 - 14:08:26

Finfint!
Klart du ska vara med så ofta du kan :D
Det är verkligen som du skriver att man får öva och det är på sånt man kanske inte hade tänkt teckna annars.

Fröken H
2013-02-21 - 21:53:41

Kul initiativ och väldigt fint ritat! Själv är jag inte det minsta begåvad när det kommer till att rita men min vän är och hon har också deltagit http://nevas.blogg.se :)

Själv föredrar jag tyg som pysselföremål :)

Coco Centaur
2013-02-22 - 17:42:42

Vilken fin bild! Jag får lite 70tals-känsla av att se den :)

Svar: tack så mycket =)jag är en sucker för 70tal =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Isola
2013-02-28 - 10:21:59

Snyggt :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: