GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fridayx3

2013-02-15 | 19:44:15 | Egocentrerat&Vardagligt

Här kommer min fredag i 3 bilder:
 
Jag har tillverkat massor av nya AvannaArmband och dessa tre ovan blev jag extra nöjd med då de passade så fint med mitt LOVEarmband jag fick av darling igår.
 
 
Gosat med Biscotti...och ja givetvis mina två andra pälsklingar också. Och nu gör det lite ont i kattmammahjärtat..Bisccoti har kräkts två ggr och Charlie 1 gång senaste timmen...Måtte de inte bli sjuka.
 
 
Nu står jag och lagar fredagsmysmat till mig och Stefan. Mina fyllda, baconlindade kycklingfiléer...Sippar lite vin och har det gött.
 
Utöver detta har jag tryckt beställningar, packat ordrar, postat, gått promenad med mamma, köpt tulpaner och sett senaste Vampire Diaries.
Hur har er fredag sett ut?
Kommentera 2 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa
2013-02-15 - 21:17:53

Fina armband :-)

Sofia
2013-02-16 - 16:16:53

Vad har du i dina kycklingfiléer? Jag lagar detsamma nu, med ädelost i, mumma! Trevlig helg du fina!

Svar: igår hade jag en blandning av vitlök/örtphiladelphia, lite picante paprikaosst och en bit brie =)Mums!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: