GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

försöka lösa lite mordgåtor medan snoret rinner...

2013-02-04 | 10:59:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag får ta en sjukdag idag. Näsan rinner konstant, halsen värker, stora svullna körtlar på halsen och pulsen är högre än vanligt..och tja jag blir skittrött bara av att gå i en trappa.
Bläsch.
Var fasen kom denna förkylningsskit ifrån!?
 
Oh well.
Blir vila och vätska hela dagen.
Och så lite  euhm..lättsam litteratur, höhö
 
Nej jag kommer aldrig tro på att det var Christer Petterson som "ensam galen mördare" förrän det verkligen verkligen bevisas..Precis som jag aldrig kommer tro på att Oswald ensam mördade JFK.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Grimgoth
2013-02-04 - 12:22:07

Tror det är ett "hyrt" mord, annars skulle det inte blivit så nertystat och olöst.

madelein - sexbarnsmamma
2013-02-04 - 19:19:30

Här är det sjuka ungar istället. Krya på dig!

Annster
2013-02-04 - 20:00:45

Tror inte heller att det var Christer Petterson. Har träffat honom och killen hade grova alkoholproblem. Knappt att han kunde ta hand om sig själv. Vore märkligt om han då vore så smart att han kunnat mörda en stor politiker utan att bli fälld.

Måste vara större än så och jag bli så arg, för att det inte kan få en lösning. Palme dog när jag bara var några månader gammal. Även om jag inte lyckades uppleva honom vid livet, så verkade han vara en bra människa.

Fröken H
2013-02-05 - 22:35:45

Fy så tråkigt att vara förkyld. Krya på dig!

Är inne på samma teori ang Palme, att det inte kan ha varit Petterson ensam. Förmodligen är det nog ett hyrt jobb som Grimgoth var inne på.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: