GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en bra början

2013-02-18 | 12:07:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären!
Hoppas ni har en fin måndag och fått en bra start på nya veckan.
Jag fick en kanonstart i form av härligt  skön morgonpromenad med min bästa vän Karin som avrundades med en takeawaylatte på Statoil..Ja det är så man får skaffa sig en latte to go i en småstad utan kaffebarer, Waynes, Espresso Houses och annat..och det har sin härliga charm det med .
 
Idag ska jag blanda administrativt med kreativt arbete.
Vad har ni för er?
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
rebecca
2013-02-18 - 12:25:03

åh vad jag gillar väskan! kan du inte ta lite bilder när du har den? :)

Svar: vilken väska menar du nu?kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: