GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Weekend wrapping

2013-12-15 | 22:18:20 | Egocentrerat&Vardagligt



Så var det åter söndagskväll och ännu en helg har passerar i rasande fart. Men den har varit mysig. 

Min söndag började med sovmorgon och sen kom mamma förbi och jag fyllde en termosmugg med kaffe och följde med ut på en skogspromenad. 

Litesoffmys med sambon och "Alla är fotografer" innan jag åkte hem till mina föräldrar som bjöd på adventsfika , bror svägerska och brorsbarn var för med och mamma, jag och barnen klädde granen . Mamma hade bakat jättegoda bullar och gjort en smaskig "snabbpanacotta" på grädde och marshmallows och pepparkaka , yummie ! 

Och ikväll har jag och Stefan varit på bio och sett nya Hobbitfilmen . Den får godkänt, varken mer eller mindre men alltid mysigt med lite söndagslyx sådär. 
Dock förstår jag fortfarande inte nån tjusning med 3Dfilm. 

Nu väntar en intensiv vecka med massor av jobb. Slutspurten av julhandeln verkar ha tagit ordentlig fart på shoppen www.avanna.se  och onsdag-fredag har jag dessutom butiksöppet. 
Om kvällarna ska jag se juliga filmer och njuta av sista veckan innan jul. 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: