GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Two dresses

2013-12-31 | 15:31:03 | Outfits och Garderoben





Ovan ser ni de två klänningar jag velar mellan till ikväll att bära när jag ska få en kyss av min karl vid tolvslaget .

De två första bilderna visar fram och bak av en oanvänd klänning jag fyndade på GeKås för några år sedan. Det är en rosettdetalj i bak som ser fin ut när klänningen hänger på galgen men väl på ser det lite knas ut.. Ska se om det går fixa med nån säkerhetsnål eller två . Enkel men snygg med fickor och snygg ringning. 

Klänning två som jag pimpat här med en vit blomma bar jag på Blogawards 2008 , sen dess har den hängt gömd i garderoben . 
Dessa är de två mest festliga klänningar jag har och bär ska man annars bära sådana om inte på just nyår?
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnea
2013-12-31 - 16:45:04

Den översta har väldigt fin rygg men jag älskar den nedersta med blomma och allt - väldigt nyårig <3 Du är nog garanterat snygg oavsett vilken du väljer <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: