GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

new boots

2013-12-11 | 11:16:59 | shopping, provrummet & cravings

 
Jag köpte mig ett par stövlar förra veckan.
Alla par jag hade sen innan hade x antal år på nacken, somliga helt trasiga, några alldeles för ledsamma.
Ville ha ett par som kändes snygga men samtidigt rejäla som passar både till jeans som till kjol och klänning och som går att gå i trots snö, is och slask.
Fann dessa ovan på Skopunkten för 299 kr.
Hade helst velat ha ett par utan dragkedja - alltså en dra-på-modell. Men dessa funkade att stänga ändå kring mina något kraftiga vader, hela vägen upp. Brukar annars bli att dragkedjan/stöveln inte når runt sista centimetrarna.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2013-12-11 - 16:41:36

Åh va fina. Jag har också det bekymret med för kraftiga vader, trist, men det är så det är. I år köpte jag ett par snygga röda lite högre kängor som jag är väldigt nöjd med. Snygga att ha till kjol och klänning.

Elaine
2013-12-11 - 19:43:02

Snygga! :)
jag har breda vader och är så ledsen för jag hittar aldrig några höga stövlar som jag kan ha...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: