GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mannequin

2013-12-17 | 21:13:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Den här fina provdockan/bysten hittade jag idag på Netto för fina 249 kronorna.
Den kommer få bo i sovrummet sen tror jag men nu ska jag ha Butiksöppet för Webshoppen i dagarna tre och behövde lite mer "skyltmaterial".
 
Nepp nu ska jag fortsätta göra julöppetfint nere i källaren i min fabrik/verkstad/butik. Ser verkligen fram emot att ha öppet för Tidaholmare och andra som har vägarna förbi nu som vill julshoppa Avannasaker.
Har till och med ringt folk och kollat när jag har öppet och förbeställt tröjor och tshirts. Så roligt!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Jess
2013-12-17 - 22:39:19

Väldigt fin provdocka/byst! Och kul att ha öppet när folk är så intresserade att de till och med ringer i förväg och lägger beställningar :)

JUNITJEJ
2013-12-18 - 19:18:17

Kanonfin provdocka!

josefine
2013-12-19 - 04:10:23

va cool du är alltså!! hur startade du med detta :)??


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: