GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

leoprintad blus + bootcut jeans

2013-12-08 | 20:05:00 | shopping, provrummet & cravings

 
 

      
 
Bild från Lindex online shop
 
Jag har kärat ner mig lite i den här leoprintade blusen/skjortan från Lindex. Var och nöp i den i butik igår men blev inget köp men har inte riktigt kunna släppa tanken på den sen dess.
Så får kanske gå tillbaka och nypa lite till..och prova framförallt. Skjortror/blusar kan ju vara så svårt nä man är lite kurvig och bystig och inte har den där "perfekta platta skjortkroppen".
 
Är även lite sugen på de här jeansen ifrån H&M . Dels för att de är svartgrå, dels för att de är utsvängda och dels för att de är just från H&M då deras jeans brukar passa mig fint.
Skulle vara snygga ihop med blusen dessutom.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2013-12-08 - 20:22:26

vad snygg!!

Anonym
2013-12-09 - 09:22:28

Åh... Den blusen gillar jag!!!
Hm, skulle kunna funka till ett par svarta byxor/jeanslika jag till sist fick införskaffa för att ha något att sätta på mig... En skjorta till jul? Hm... Antar att min 25kr ftån Wrapp inte räcker långt i sänka priset, hihi... Frågan är om man vågar kolla på nätet? Hm... Jo, sen... Inte nu... ;)
Må så gott...
Bim HD
(Testar och ser om mobilen klarar ge en kommentar? ;) )
Nä, VÄRDELÖST BLOG.SE!!! Måste logga IN hos dem för att få kommentera!!!!

Anonym
2013-12-09 - 09:22:45

Åh... Den blusen gillar jag!!!
Hm, skulle kunna funka till ett par svarta byxor/jeanslika jag till sist fick införskaffa för att ha något att sätta på mig... En skjorta till jul? Hm... Antar att min 25kr ftån Wrapp inte räcker långt i sänka priset, hihi... Frågan är om man vågar kolla på nätet? Hm... Jo, sen... Inte nu... ;)
Må så gott...
Bim HD
(Testar och ser om mobilen klarar ge en kommentar? ;) )
Nä, VÄRDELÖST BLOG.SE!!! Måste logga IN hos dem för att få kommentera!!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: