GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

klänningskärlekar

2013-12-02 | 23:39:51 | shopping, provrummet & cravings

 
Jag surfade in på H&M och fick lite klänningscrushes.
Klänningar som är perfekta mixen av boho-70tal-casual-chic.
Klänningen med guldigt liv och vit kjol blev jag lite msåkär i..men nu är jag ingen partybrud...och några julbord vankas det inte heller så har nog ingen användning för just den..men fin är den.
De andra skulle jag älska att bära med olika sorters strumpbyxor - svarta, mönstrade, tjockare, tillsammans med högre stövlar eller grova kängor.
Yummie!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emmlan
2013-12-03 - 09:53:58

Himla fina! Den klarröda va väldigt tjusig, och skulle nog vara väldigt snygg att "klä ner" med ett par boots till.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: