GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Glitter & Kärlek

2013-12-23 | 17:21:24 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären och God Jul så här dagen före dopparedagen!
Hoppas ni har hamnat i och kan få vara i ett riktigt härligt julefrids-mood nu!
 
Jag tillbringade förmiddagen med mamma på stan, efter en mysig frukost med tända ljus med min karl.
Jag och mamma shoppade de sista klapparna , pratade om ditt och datt och fikade.
Min älskade bästa mamma, den finaste människan jag vet.
Är det nån jag vill ge allt så är det henne.
 
Jag shoppade en liten jullkapp till mig själv, ett maffigt statementhalsband på Lindex för ynka 75 kronor. Detta skall jag bärra imorrn, tror jag ska ha en vit klänning och svarta strumpbyxor.
 
När jag kom hem så ställde jag mig nere i min fabrik/verkstad och tillverkade några klappar och senaste timmen har jag suttit vid granen och slagit in alla klappar och tittat på julfilm.
Vilket jag nu ska fortsätta med, dricka lite glögg och ikväll kommer min bästa vän Karin hit för lite härligt uppesittarmys♥
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: