GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en fredag, den sista för i år faktiskt

2013-12-27 | 19:02:53 | Egocentrerat&Vardagligt

Egobild i badrumsspegeln emd egendesignat snyggt linne från www.avanna.se
 
Hej på er bloggosfären!
Hoppas ni har en fin fredag.
 
Vi har spenderat dagen i Skövde tillsammans med mina svärföräldrar. Vi har åkt runt i butiker, köpt en ny fluffig och rosa hallmatta, fyllt på schampoo/tvål/tandkrämsförråden och  blivit bjudna på lunch av svärmor .
Jag fick två presentkort i julklapp, ett på Lindex och ett på H&M och jag utnyttjade det på Lindex och köpte mig en väska jag sneglat på ett tag.
Vi kom hem vid 17tiden och då satte jag mig på motionscykeln en halvtimme och svettades lite.
Ikväll blir det På Spåret och så blir det nog en cappuccino till den underbart goda blåbärscheesecaken vi köpte med oss hem från Wayne´s Coffee. Älskar den!
 
Tänkte även sätta mig och börja få ihop nån typ av årskrönika/resumé till bloggen över 2013.
Började kolla igenom vårens arkiv och det är nästan plågsamt att minnas hur tungt det var årets första halva även om det bara är en gnutta av det som nämns här i bloggen och hur slutkörd jag kände mig av så många anledningar...Men så vände det och jag började må bra igen och andra halvan av året har varit betydligt bättre♥
 
Funderar även på att rensa bort alla julsaker imorgon.
Lika mycket som jag älskar att julpynta och ha det juligt lika mycket avskyr jag att ha julgrejerna kvar efter julafton.
Vill börja nya året fräscht, städat och rent.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: