GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en favoritoutfit och bästa köpet från 2013

2013-12-31 | 11:56:48 | Egocentrerat&Vardagligt

 
En outfit från i somras, en av de varmaste sommarkvällarna då jag och min karl gick ut och åt..ack ack..solbränna.
Älskar den där klänningen också. En riktig dyrgrip för typ 99 kr från H&M.
Och de svarta sandaletterna med guldnitar är nog 2013 år bästa modeköp om jag ska summera sådant..även de från H&M. Älskar älskar älskar dom!
Hade vi firat nyår på varmare breddgrade hade jag nog dragit på mig dom, ja kanske outfiten rakt av.
 
Nu velar jag mellan två svarta blåsor till ikväll.
Vi ska ,precis som de senaste 4 åren tror jag , hem till min bror och svägerska och fira in det nya året med lite god mat och dryck och kanske nåt sällskapsspel.
Men det är ju härligt att klä upp sig lite extra en sådan här kväll även om vi bara är 4 stycken.
 
Jag började  i alla fall min nyårsafton med en löprunda, kämpigt värre med lite träningsvärk från i förrgår samt hiskelig motvind större delen av rundan. Men hem kom jag, härligt uttröttad och nu sitter jag med ansiktsmask i nyllet och badrock om kroppen efter en skön dusch.
Nu ska jag äta nån typ av smarrig brunch tänkte jag.
 
Hur ska ni fira in nyåret?
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnea
2013-12-31 - 16:42:30

Du är så grymt snygg i den klädseln - älskar hela outfiten <<3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: