GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dags för julfilmsmåstekvällsmys

2013-12-18 | 19:52:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så var det kväll och jag är mätt och belåten efter en stor portion Chili con Carne som kittlade extra dödsskönt i kistan efter ett mindre skönt pass på motionscykeln.
Hade alltså Öppet Hus/Butiksöppet idag, vilket jag har imorgon och fredag också innan det blir lite "julledigt".
Och det kom en kund från Skövde idag, en trogen bloggläsare och det var så härligt att få sådant besök ♥
Lite andra kunde rkom också och jag han med att trycka färdigt och packa alla webshopordrar som trillat in hittills.
 
Men än är det inte försent - ni kan beställa på AVANNA till och med imorgon kl 15.00 för leverans innan jul..om Posten sköter sitt.
 
Nu ska jag ta på mig pyjamas och sen lägga mig i soffan med lite godis och välja ut en julfilm för kvällen..ja just det ska ju skirva ett blogginlägg om mina julfilmsmåsten också, det kanske kommer ikväll eller imorgon!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Mikaela
2013-12-18 - 21:21:13

Jag hade så gärna kommit förbi din butik, om jag bara hade bott närmare. Men jag bor i Borås så det är ju en bit. I går tittade jag på Elf, verkligen ett måste i juletider. Det är så mys när han pyntar hela leksaksaffären :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: