GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

starting over, yet again

2013-08-12 | 10:05:52 | Egocentrerat&Vardagligt

En bild från förra veckan när jag fick besök i "butiken" av kvällsshoppingsugna kunder som hörde av sig och frågade om de fick komma och kika på kläderna "live" när de ändå hade vägarna förbi Tidaholm.
Självklart går sådant alltid att ordna
 
 
God måndagsförmiddag på er blogosfären! Hoppas ni mår bra!
 
Efter tre veckors uppehåll på grund av förkylning/infektion/otrolig trötthet så begav jag mig ut på en löprunda imorses..och jag avskyr verkligen dessa första rundor efter längre uppehåll..särskilt när man var i hyfsat bra form och slog rekord efter rekord innan man blev sjuk..för det är så segt att "börja" om. Men men bara bita ihop, hoppas jag får vara frisk nu och kan komma in i den braiga rutinen jag hade med löpning 3-4 morgonar i veckan.
 
Nu vankas det sen frukost med massa planering -strukturering- attgöralistorskivande inför den här arbetsveckan.
Blir ju en hel del tid nere i tryckeriet/verkstaden/fabriken/shoppen för att trycka och packa ordrar från webshoppen.
Bokföring och annat pappersjobb måste också göras denna veckan och kanske blir det även en lite höstigare (buhu) AvannaLookbookplåtning med modell i veckan.
 
Vad står på era scheman?
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
AnnSofey
2013-08-12 - 11:59:29

http://annsofey.wordpress.com/

looks awesome !!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: