GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Secret Spirit/ Bohemian Luxury

2013-08-08 | 19:35:36 | Outfits och Garderoben

 
Jag fick en bild i huvudet av hur jag ville matcha Secret Spirit-linnet från min shop och så en lyxbohem framför mig med vita byxor och guldiga detaljer.
Så jag tog modet till mig och letade fram ett par gamla vita brallor jag inte kommit i på år och dar..och se där ja, de passade ( i alla fall i stående position höhö).
Tyckte outfitresultatet blev ganska så snyggt!
 
Linnet, ringen, väskan och armbanden hittar ni på min shop www.avanna.se
Linnet --> Här
Väska --> Här
Armband --> Här
Armband --> Här
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnéa
2013-08-09 - 06:49:04

Du inspirerar en verkligen till att vilja klä upp sig lite mer. Här går jag omkring i joggingkläder (bikini om det är fint väder) var dag. När man går ut med hunden känns det som att man vill gå klädd så haha. Men jag skall banne mig ta efter dig å börja klä mig lite mer classy.....snart.....skall bara vänja mig vid tanken först =)

Svar: blir verkligen jätteglad om jag kan inspirera lite gumman <3 och jag tycker verkligen att livet är för kort för att inte bära sånt man vill och känner sig snygg i..dagarna blir lite mer härliga om man har på sig nåt annat än "det gamla vanliga". Så se så, byt om nu ;)Du är ju asläcker!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: