GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rastlös slapphet

2013-08-18 | 12:15:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären! Hoppas ni har en trevlig söndag och skön helg!
Jag började min söndag med en 25minuters löprunda och ska nu äta nån typ av brunch antar jag med goda mackor och yoghurt med massa bär och frukt i.
Sen känner jag för att bara ligga i soffan och maratonkolla nån serie eller flera filmer.
men känner jag mig själv rätt så kommer jag kolla mailen 38 gånger , shoppen 21 gånger, sätta mig och skissa på nåt motiv, börja redigera fler foton från Avannaphotoshooten tidigare i veckan, tänka att jag måste Instagramma 7 ggr och spana in bloggen 11 gånger och så kanske plocka i och ur disk i diskmaskinen, sätta på en tvätt, plocka upp lite katthår här och var, få för mig att kanske möblera om och störa mig på saker som inte blivit som jag tänkt.
Rastlös och orolig i kroppen?
Check!
Ständigt bubblande av skaparlust?
Check.
 
Bilden ovan är iaf från i fredags kväll när jag och min karl åkte till Skövde för att äta ute och gå på bio.
Vi såg Elysium och jag gillade den skarpt! Fast den annars alltid så braiga Jodie Foster..hmm..vad har hänt?Jättestelt agerande och varje mening lät helt konstlad. Oh well..Matt Damon och de andra skådisarna vägde i alla fall upp det.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Malin
2013-08-18 - 12:31:51

Heja dej i allt du gör! Du är så himla duktig <3

Lite nyfiken på din löpning...försöker komma igång själv nämligen. Springer du innan frukost på tom mage?

Kram Malin

Svar: Tack Malin för ditt pepp <3
Ja jag springer på morgonen innan frukost men det är mest för att jag vill få det gjort och gillar att starta dagen så och sen känns det lyxigt att få hoppa in i duschen fräscha till sig och njuta av en frukost.
Men har sprungit några gånger kvällstid också och visst det har också funkat fint men då har det varit mer "oplanerat".

kramar
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-08-18 - 13:53:29

Heja! Nu ska jag också komma igång med träning har jag bestämt, köpte gymkort idag :) Vad heter du på instagram?

Svar: Heja dig tillbaka!Gymkort vet jag inte om jag nånsin klommer våga mig på haha så dubbelheja till dig tycker jag!
Avannawebshop heter jag på Insta =)
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

anna
2013-08-18 - 14:07:24

känner igen mig i den rastlösheten, haha!

Fröken H
2013-08-19 - 22:28:37

Känner också igen mig i den rastlösheten men ibland lyckas jag stänga den ute ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: