GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

preppy chic and back to school!

2013-08-15 | 21:19:13 | Foto/Fotografering

 

Foto: Jag
Modell: Josefine
Lookbook och promobilder för www.avanna.se
 
Jag älskar collegetröjor och tycker de går klä upp och ner beroende på vad du matchar med.
I höst är ju preppy och "back to school"looken trendigt och då pasar en collegetröja med tryck alldeles ypperligt!
På min webshop www.avanna.se finns flera snygga collegetröjor - de är dessutom både Ekologiska och FairWearmärkta!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-15 - 23:46:05

Ursnygga! Själv har jag lite svårt för collegetröjor eftersom de är så högt skurna (känns som jag ska kvävas). Gillar looken dock :)

Svar: då tror jag du gillar Avannas collegetröjor för som du kan se går de inte upp i halsen alls =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: