GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Muu eller buu?

2013-08-06 | 22:14:36 | Foto/Fotografering

foto: jag, modell: josefine johansson
 
 
Vad tycker ni om en av trenderna just nu: ko-print?
Muu eller buu?
Avanna finns i alla fall detta snygga linnet och tshirten med det fläckiga mönstret.
 
              ko, komönstrat, komönster, cow, print, tee, top, trend, fashion, mode, linne med tryck, design, grafiskt, rockigt, Avannatee, tshirt, ko, mönster, print, djur, animal, grafiskt, design, Avanna
Kommentera 3 st

Kommentarer
Daniella 🌙
2013-08-07 - 01:38:23

Jag tyckte det var coolt!

Maria
2013-08-10 - 10:43:29

ko-mönstrat är nog inget för mig tror jag, känns lite för "tamt" - föredrar mönster från vilda djur, speciellt djur med klös.. ;) Och sen har jag fastnat lite för militärmönstrat också :)

AnnSofey
2013-08-10 - 12:11:57

http://annsofey.wordpress.com/

Beautiful picture !!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: