GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I´ve got an obsession...

2013-08-28 | 22:47:13 | Egocentrerat&Vardagligt

www.avanna.se
 
Nu är jag ganska så trött och mör i kroppen..känns som konstig träningsvärk i benen och även i/utanpå halsen konstigt nog. Så lät bli löprunda ikväll ifall det är nåt som spökar i kroppen.
Butiksöppet idag gick bra, det kom shoppingglada kunder varav en var en gammal klasskompis från grundskolan som jag inte träffat på väldigt länge. Hon köpte sig ett Fabulouslinne - så härligt med människor som vågar visa vad de är ♥
 
Så har jag även förberett inför ett möte imorgon med en butik som eventuellt ska ta in Avanna i sitt sortiment - skulle vara kul!
Och så har jag designat de två tshirtnyheterna ovan då..för ja det är nåt visst med vita tees med enkelt tryck..vit tshirt och ett par blåjeans och snygga heels..det blir inte snyggare än så.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: