GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hairy donut thingy

2013-08-20 | 22:18:27 | Egocentrerat&Vardagligt

kjol från topshop, linne från h&m, skor från nelly och tygkasse från www.avanna.se
 
 
Här får ni en bild till på dagens outfit..som jag fotade innan köksbilderna nedan och kom på att outfiten kanske gjorde sig bättre i just köket...men så får ni se både mer av mig och mer av vårat hem höhö.
 
Älskar verkligen att använda min hairdonutgrej och få till en hög bulle uppe på huvudet. Jag hade till och med kvar denna frisyr senare mot kvällen när jag gav mig ut på en löprunda klädd helt i svart, stora solbrillor, frisyren och så mitt nya rosa sportarmband runt ena armen som jag hade telefonen i.
När jag hade joggat klart kom mamma förbi med en liten present, bara så där, så jag kände mig som en vinnare!
 
Och dagens självpepp? Jag som har de grövsta komplex för mina ben tycker att de har börjat forma till sig och såg riktigt najs ut idag, särskilt vaderna. Heja mig! Heja Dig!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-21 - 00:54:25

Tycker inte du ska ha komplex för dina ben :) De är smoking i den där kjolen!

Anonym
2013-08-21 - 09:15:35

Fäster du resten av håret med hårnålar?

Svar: ibland men oftast tvinnar jag det bara några varv runt och stoppar in under hårsnodden.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: