GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

friday love, love friday

2013-08-02 | 10:48:51 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Två nya söta linnen , som även finns som tshirts, från www.avanna.se
 
Godförmiddag på er! Hoppas ni har en härlig fredag och att solen lyser på er!
Här är det jättevarmt och soligt så nu är det bikini på som gäller och ska lägga mig i trädgården. Ska kurera min förkylning och vila - inte fått sova särskilt bra alls de senaste fyra nätterna pga hosta.
Jag ska totallata mig och ha en semesterdag, läsa bok, läsa tidning och lyssna på Elin Klings sommarprat och  Filip och Fredrik podcasts.
Kanske gå och ta en fika med mamma på stan och passa på att ha på mig nån av alla de sommarklänningar och klackar som ännu inte  har hunnit att luftas.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: