GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

För vem ska tro på dig och tycka du är bra om inte du själv?

2013-08-13 | 16:47:19 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jg dör litegrann så snygga de här linnena är som jag säljer på shoppen
Älskar det gråa med leopardmönstrade döskallen...måste rota fram min gamla vinröda skinnjacka tror jag och matcha det med.
Long live rock´n´roll!
 
Jag tycker ärligt att jag har jävligt mycket snyggt på Avanna.
Att jag gjort en hel del skitsnygga grejer.
Och jag tycker att jag är en ganska så jäkla duktig fotograf dessutom.
 
"När en människa anklagar sig själv blir hon alltid trodd, men aldrig när hon berömmer sig själv" står det som citat den här veckan i min almanacka..och det är ju så sant.
För vem ska tro på dig och tycka du är bra om inte du själv?
Så, se så, om ni vill - fyll kommentarsfältet nu med peppord om er själva!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2013-08-13 - 21:26:57

Härligt skrivet och sant måste jag säga. Du är jäkligt bra Anna!

Jag är väldigt bra på mitt jobb som fritidsfröken, omtyckt bland barn, föräldrar och kollegor - positiv, trevlig, glad, rättvis, schysst och duktig säger dom och jag vet att det är sant. :-)

Svar: Tack älskade du!och härligt att du skrev lite pepp om dig själv också.
Du ska även lägga till att du är en sjujäkla underbar personlighet som ofta får just den här bloggaren att må gott i själen .
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jennie
2013-08-13 - 21:35:23

Eller hur!!
Själv syr jag elefanter och blir kär i varenda en ;)
Hälsningar från grannstaden hjo :D

Svar: härligt! och ja det var ursöta elefanter du skapar!
hjo - älskar hjo =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: