GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

facelift på webshoppen

2013-08-16 | 17:57:30 | Avanna konst/design/foto

Avanna.se har i dagarna fått sig ett litet litet ansiktslyft.
Borta är nu den rosa bakgrunden och istället är den vit och själva shopdelen med skuggning bakom sig kommer fram än mer tycker jag.
Jag älskar rosa och kommer alltid göra..men ibland kan det bli lite bättre utan. Men bara ibland hihi.
 
Sen får vi se om jag kommer uppdater min logo.
 
Allt jag skapar och säljer på Avanna är ju från hjärtat och hjärtform är nåt som alltid hängt med mig i mitt tecknande sen barnsben. Det är "jag".
Och som min bästa väns pappa sa för ett tag sedan när jag träffade honom och han frågade om hur det gick med företag och affärer..och jag har ju varit väldigt ärlig här på bloggen om att det varit skittufft senaste året och vill inte ge sken av nån "entrepenörs-rosa-fluff-bubbla" som det bjuds på många andra ställen i blogosfären.
" Kämpa på" , sa han " Det är ju det här du ska hålla på med, det är din passion, vad ska du annars göra?"...och han har så rätt. Jag gör exakt det jag vill att jag ska göra.
Det är jäkligt svårt bara att passionen ibland ska vara så förbaskat svår och kosta tårar och huvudbry.
 
Nya looken på shoppen:
 
Lite logoskisser:
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-19 - 23:10:41

Åh, nej byt inte logga! Jag älskar verkligen din old school AvAnna-logga, den är så du! :)

Svar: tack bästa fröken H! behövde höra det =) ska inte byta =)
kramar i mängder och massor!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: