GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

be fabulous, stay fabulous

2013-08-04 | 18:00:24 | Egocentrerat&Vardagligt

Linne från www.avanna.se
 
 
 
Jag har i några månader nu inte riktigt kunna släppa ett omslag av Sofies Mode med Chloe Sevigny på framsidan. Tidningen liggen här hemma framme på ett sidobord som snygg inredningsdetalj och inspiration.
Främst är det kombon med svarta shorts samt ett linne med snyggt fotografiskt motiv som lockar..och jag blev nu sugen på att göra ett linne lite inspirerat av detta till min egna shop..sagt och gjort, "Be Fabulous" döpte jag det till och här ser ni lite outfitinspiration.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
CharlottaSofia -Diy, fashion, design & me
2013-08-04 - 18:29:03

Åh så snyggt! Det skulle ju vara grymt att springa i! Eller så klart att styla som du har gjort. Tilltalas bara av tanken att ha det på mej när jag känner mej som mest fabulös:-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: