GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

4 måndagsbilder

2013-08-19 | 19:27:11 | Egocentrerat&Vardagligt

Så här har en del av min måndag sett ut hittills.
Har spenderat mestdelen nere i källaren där jag står och trycker och packar ordrar från Avanna.se ..så himla mycket fint och alltid en glädje att åka till posten med rosa paket!♥
Något annat rosa som jag just nu är kär i är mitt nya jätteglittriga mobilskal från IDIWA. Ser alleles överdådigt lyxigt ut och väldigt Carrie Bradshaw:igt tycker jag. Love it! Fick även hem ett rosa sportarmband att fästa iphonen i som jag ska testa imorrn på min morgonjogg!
 
...och på tal om Carrie Bradshaw funderar jag u på att ta med mig laptopen ner i källaren och ställa framför motionscykeln och cykla lite till ett avsnitt SATC.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Malin
2013-08-19 - 20:33:21

Låter smart att förena nytta med nöje, det lär ju bli 100 gånger roligare att cykla till satc :)

Fröken H
2013-08-19 - 21:06:10

Ser ut som att du haft en fin måndag :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: