GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

well booo-fucking-hooo!

2013-04-05 | 19:21:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären och god fredagskväll på er!
Hoppas ni har det bäst.
Jag hade ju en shitty onsdag och torsdagen blev bara värre.
Det är så mycket skit på så många plan just nu och jag bara undrar när man ska få ett litet break?
När man bara ska få lite tid att andas..
 
Just nu känns det som det bara går i ett med problem..är det inte bronkiter eller urinvägsinfektioner eller maginfluensor deluxe  så man hamnar på sjukhus så är det slamsugning och avloppsproblem eller som nu att allt som inte får krångla/gå sönder/ gå emot just gör det plus att jag bara får massa insektsbett överallt som jag inte tål  och känner mig skitäcklig samt att ena kinden är helt svullen av blåsor på insidan som värker ner i halsen...Ja visst låter jag fräsch?
Haha..
eller mest buhu..
Hela jag känner mig som en vandrande misär och katastrof just nu och förlåt o jag låter totalt för jävla ledsam och tråkig.
Men nu känner jag att hela jag bara är så nära bristningsgränsen.
 
Fy fan.
Samtidigt kan allt jag går igenom just nu bara kännas så futtigt när jag vet vad t ex en nära vän går igenom just nu.
 
Som sagt jag hoppas att ni alla där ute har en fin fredag och får en skön helg!
 
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
Carro
2013-04-05 - 19:46:04

Styrkekram till dig Anna! Hoppas att helgen blir bättre än vad de senaste dagarna varit.

Ida Nielsen
2013-04-05 - 19:51:31

Kram till dig Anna, hoppas det vänder snart! :)

Fifi
2013-04-05 - 21:17:50

Usch, det låter som mycket stress, press och elände på en gång! Hoppas att trycket lättar snart och att du får vara frisk!

Kram

Molly P
2013-04-06 - 08:09:07

Hoppas det ljusnar för dig under helgen. Om inte annat så kan du vara lite glad för att du passar så galet bra i det där solglasögonen. Råsnygg!

Anna J
2013-04-06 - 08:27:42

Låter jobbigt när det är så mycket som oroar på en gång. Hoppas du kan få en fin helg där du/ni kan koppla av från dina/era bekymmer, om inte hela helgen så kanske några stunder.

Och du be inte om ursäkt för att du typ gnäller som du skriver för det gör du inte. Man måste få säga som det är, allt är faktiskt inte guld och gröna skogar, som så många tror att livet är. Life sucks och det rejält emellanåt.

Stor kram till dig!

Maria
2013-04-06 - 11:03:06

Know the feeling. Hoppas det ljusnar snart. Kram

Anna
2013-04-06 - 11:19:56

Det vänder när du minst anar det fast de inte känns som de o man undrar hur mycket skit man ska ha runtom sig. Men du har ju uppnått ett företag med grymt snygga kläder! Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: