GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vanilla morning

2013-04-11 | 11:21:40 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag och min snygging till karl började dagen med en timmas rask promenad. Det var kyligt och svinigt blåsigt till en början men sen kom solen och det doftade vår.
Väl hemma åt jag megagod frukost - ja nu känns äntligen kind och visdomstand bättre så jag skippade flytande föda,  på banan,blåbär, hallon och Vaniljkvarg samt en stor kopp grönt citruste.
Så nu känner jag mig pigg och glad och redo att fortsätta med massa jobb.
 
Hoppas ni alla har en fin torsdag!
Kommentera 2 st

Kommentarer
♥ Sofia ♥
2013-04-11 - 11:48:33

gud vad gott!

Svar: ja det var smaskens!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Junitjej
2013-04-12 - 19:51:16

Mums!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: