GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tandvärk = gofika

2013-04-08 | 17:35:37 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären. Hoppas ni har en fin måndag♥
 
Fasen jag har så jäkla ont i munnen. Det går inte över och blir inte bättre. Så har bokat tid hos tandläkaren till imorgon bitti och hoppas de kan hjälpa. Vore ju skönt att kunna äta normalt snart igen...och inte bara flytande saker samt mjuka kakor som blir än mjukare när man doppar dom i te och kaffe.
Men det är ju inte direkt tänderna jag har ont i utan det stora sår/krater/blåsa som bildats i kinden..men det kanske beror på visdomstand/tänderna..fan vet. Ont gör det, satans ont och ögonen tåras ibland när det är som värst.
 
Oh well.
 
Dags att ta en kopp och en kaka..tyckte dessa förpackningar från Konsum var så söta.
Och snälla snälla snälla Lagerhaus!! Kan ni inte börja tillverka och sälja dessa underbara koppar igen?
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Charlotta
2013-04-08 - 17:51:36

Men aj! Att ha ont i munnen är så himla handlingförlamande. Inte kul att gå till tandläkaren men känslan när man går därifrån och inte har ont är underbar:-) Krya!

Jess
2013-04-08 - 17:59:39

Instämmer i din vädjan till Lagerhaus! Vill också ha sådana fina koppar. Hoppas det går bra hos tandläkaren imorgon :)

ida
2013-04-08 - 19:00:34

Usch! Att du inte kollat upp blåsorna på Vårdcentralen? Hoppas
det går bra.

Svar: har ju försökt behandla hemma med gurgelvatten och och så där och vårdcentralen är ju ändå inte öppen om helgen.Och ärligt talat så som vårdcentralen funkar här i stan tror jag nog mer på Tandläkaren eller att man får "remiss" därifrån till VC om det nu krävs.

kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Therese
2013-04-09 - 19:27:35

Älskar dessa koppar från Lagerhaus, har 3 st själv (har lyckats att ha sönder en) så jag instämmer! :)

Svar: jag har två av varje färg i rosa, lila, grön och gul...missade de orange..och mina börjar bli slitna.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2013-04-10 - 17:13:19

Å. Jag vet precis hur det där känns! Usch. Ont i munnen/tandköttet är inte roligt!! Har du provat att skölja med corsodyl(corsodyl? Corzoblala..haha, jag vet inte hur det stavas..) det är ett starkt bakteriedödande medel som finns på Apoteket. Fick det när jag skulle dra ut min visdomstand för att hämma infektionen, och sen har jag använt det så fort det gör ont i munnen för att det går över på en gång. Tips!
Kram

Svar: Tack Anna för tipset ska absolut kolla upp det!Hoppas du får en superfin helg!
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Christina
2013-04-10 - 18:24:53

Åh det där såg riktigt gott ut :)
Hoppas du blir bättre :)

Svar: tack christina!
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: