GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

shitty day

2013-04-03 | 20:09:49 | Egocentrerat&Vardagligt

Suck.
Jag har precis klivit ur ett varmt och skönt bubbelbad..precis vad jag behövde för att lugna ner mig och koppla av lite efter en dag som mest bara innehållit kaos och fel.
Allt som kunnat krångla och gå fel har gjort det.
Strul, problem, felmeddelanden, produktionsstopp, idiotsaker, småsaker, skit, krångel, kaos..och på det värkande visdomständer och en svullen kind..och då jag har ont när jag tuggar tuggade jag lunchen fel och bet nästan igenom underläppen...och hej hej pms!
 
oh well..får hoppas på en bättre torsdag. Lite smoothare gärna.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-04-03 - 21:36:15

Usch, låter inte som en bra dag. Så typiskt att allt eländes elände händer samtidgt. Hoppas morgondagen blir en betydligt bättre dag för dig.

Skönt att koppla av med ett härligt bad. Jag ska koppla av och förbereda mig för vad jag tror blir en pestochpina-dag imorgon (hoppas jag har fel) med att krypa ner i renbäddad säng med en bra bok.

Kram bästa Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: