GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

it´s me in the mirror alright

2013-04-30 | 18:44:32 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här går jag runt och ser ut idag.
Blev kanske lite väl svart med svart tröjklänning, svarta strumpbyxor (dubbla burr burr) , svarta skor och svart jacka..men försökte kompensera med färgstark tygkasse.
 
Tog halv jobbdag idag då jag jobbade från typ 8-23 igår. Min karl jobbade också halvdag så vi begav oss till Skövde och hendlade hem nödvändigheter till hemmet.
 
Snart kommer min mamma hit och vi tänkte ta en kvällspromenad upp till berget och se om det blir nån Valborgsmässoeld eller ej - ty det stormar ju nästan för jämnan numer.
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Banana
2013-04-30 - 23:15:34

Jättetjusigt! Tycker inte alls att det var tråkigt med bara svart, det var ju hur fint som helst. Det är roligt att du börjat visa lite mer outfits igen efter Carrie-inlägget.

Och på tal om Carrie B så finns här en bloggare som också brukar inspireras av henne http://www.bjonesstyle.com/blog/2013/04/30/what-would-carrie-wear-4/

theater.blogg.se
2013-05-01 - 08:58:55

Fin blogg:)
Kolla gärna in min blogg:)

Fröken H
2013-05-01 - 21:02:35

Ursnygg! Tycker inte alls outfiten är tråkig, du har lyckats bra med olika texturer så det blir intressant trots att allt är samma färg :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: