GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

and a good day again!

2013-04-17 | 22:40:48 | Egocentrerat&Vardagligt

Ahh, onsdagen blev en bra dag! Det enda som varit besvärligt idag var blåsten som gjorde att alla nytvättade mattor jag hängde ut på tork i solsken på de nyuppsatta tvättlinorna min gulliga pappa fixade igår,  mest bara blåste ner och in i grannens trädgård och blev skitigare än innan jag tvättade dom, haha.
Annars har jag hunnit med Avannajobb och Plåtningen jag och min kollega hade i eftermiddags med en liten 1åring gick prima, så söt unge! Fast inte sötare än mina två guldsöthjärtan till brorsbarn som jag också fått krama och pussa idag.
Kom iväg på en skön pw med min älskade mamma och nu ikväll ordnade Stefan supergod middag. Han har blivit en expert på marinerad kycklingfilé och den han serverade ikväll var så saftig!
 
Jag åt min med lite brie, sallad, tomater, gurka och balsamico..och ett gott glas rött vin..mm.
Blev ett bubbelbad efter det.
 
Nu ska jag smörja in mig med nån väldoftande bodylotion och krypa ner i sängen...längtar redan efter frukost..köpte favoritostfrallorna förut. Hoppas solen skiner och tempen är någorlunda behaglig imorrn bitti så man kan äta frukosten ute.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Malin
2013-04-18 - 15:54:00

Skönt med en bra dag! Allt ni äter låter så himla gott, haha :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: