GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tonight will smell like clean cotton

2012-09-08 | 17:48:30 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Har haft en jätteskön lördag med mina föräldrar, vi har varit på en liten roadtrip, shoppat lite, fikat och haft det mysigt.
Även hunnit med första riktiga och svettiga långpromenaden på över två veckor. Hostan är ju kvar sen min förkylning/influensa men oj vad skönt med motion, frisk, krispig skogsluft och att komma ut.
 
Ikväll är jag gräsänka, så har fått en ask med mumsiga praliner av mamma. Rödvinet är inhandlat och jag ska göra mumsiga varma mackor, tända massa doftljus och se på nån chicflick.
 
Hoppas ni har en underbar lördag!
Kommentera 6 st

Kommentarer
Jess
2012-09-08 - 17:54:33

Härligt med långpromenad ute i det fina vädret, vi promenerade och picknickade på Billingen tidigare idag och det var verkligen underbart höstigt skönt ute. Trevlig lördagskväll! :)

Anna J
2012-09-08 - 18:06:47

Låter som en härlig lördag och din kväll verkar bli mysig den med.

Min lördag har bestått av kantarellplockning, lunch med pappa och ett besök på en konstutställning där en kompis hade med några av sina skapelser. Ikväll blir det även för mig varma mackor (med kantareller på) och vitt vin ihop med ett par kompisar som snart kommer över.

johanna
2012-09-09 - 00:21:55

Mysigt! min lördag har sett ut på liknande sätt. Lite shopping med mamma, en löptur i spåret och sen mysikväll. Förvisso med mamma men ändå :) Hoppas du hade en fin kväll!

Svar: hade gärna myst med min mamma igår kväll, mammor är bäst =)massa kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

a Lady & a Tramp
2012-09-09 - 10:31:08

Gomorron!
Vilken härlig kväll! hade också en sån igår, så skönt ibland bara vara helt själv och mysa.
Hoppas du får en fin söndag!

Maria
2012-09-09 - 13:00:26

Låter inte som en dum lördagskväll :) Själv var jag på erotikmässa - funkar också som lördagsprogram ;)

Svar: haha ja det lät som riktig lördagsunderhållning det!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

smultris
2012-09-09 - 13:12:46

det lät himlans härligt och lät väldigt gott.

krya på dig... jag försöker göra detsamma själv men denna förkylning/influensa är segdragen.

Svar: javisst måste det vara nån typ av influensa..så risigt som jag mådde och som du säger - segdragen. Uschabuscha. Hoppas du kryar på dig bums snyggingen!!kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: