GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunday softy sunday

2012-09-23 | 11:25:00 | Egocentrerat&Vardagligt


 
Åh hade en jätteskön och härlig lördagskväll med min bästa vän, precis vad jag behövde för själen. Vi hade lite pizzabuffé, smaska chips, drack vin, åt choklad, slökollade på film, youtubade massa klipp..
Perfekt lördag!
Söndagen får nog bli riktigt soft, känner mest för att bara dricka massa te, läsa tidningar och böcker, kanske se nån film.
Får se om det blir nån liten promenad uppe på berget eller om jag bara ska kurera hostan som aldrig försvinner..fjärde veckan nu. Bläsch.
 
Och så har jag äntligen nu blockat flödet från "vänner och bekanta" på Facebook som bara lägger upp sån där onödig idiotisk smörja  som " jag är inte rasist MEN" och sen massa länkar till invandrarfientliga artiklar osv.
Vill inte se skiten.
 
Nu: Sen söndagsfrukost/brunch!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Helén
2012-09-23 - 15:09:59

Låter som en skön helg, minus hostan. Har hostat sen i torsdags och är trött på det nu, efter fyra dagar. Fyra veckor vill jag inte ens tänka på. Usch.

Funderar på att plocka bort två personer från min fejja som håller på med samma skit.

Kramis


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: