GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Project Accessory

2012-09-03 | 21:08:05 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Förra veckan när jag låg sjuk och bodde i soffan och tv:n var min bästis så upptäckte jag att Tv3 sänder Project Accessory - ett lillasysterprogram/spin off till mitt favvoprogram Project Runway!.
Till skillnad från Runway så tillverkar de inte kläder då i Accessory utan smycken, väskor och skor!
Så jäkla kul!
 
Jag kan ångra idag att jag inte läste silversmide och så på folkhögskolan jag gick på i några år...för det finns ju inget roligare nästan än att skapa smycken. Älskar det!
Men kanske inte försent att lära sig det fina hantverket och utveckla det man redan gör idag med sina pärlor, kedjor, tänger, berlocker, hattpinnar med mera.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emma Härnqvist
2012-09-03 - 21:53:07

Låter som ett prgram som passar dig :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: