GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

med smak av brownie

2012-09-23 | 20:07:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Haha min helgs bilder ser ungefär likadana ut, men tja det har regnat massor, jag är småkrasslig då blir det visst mest mat, dryck, mys.
Och helgerna ska väl vara extra goda?
 
Men jag kom ut på en skön om än väldigt regnig liten promenad förut uppe på berget med bästa mammahjärtat och mitt lilla brorsbarn. Vi valde att gå tipspromenad med bingo i spöregnet. Men det var mysigt!
Efteråt köpte mamma fika som jag fick med mig hem, supergod kanelbulle och gudomlig brownie som intogs med en stor kopp grönt citruste och en romantisk komedi.
Skön söndag!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Miss Naily A Fucking Rockstar!
2012-09-24 - 19:29:05

Gud vad sugen jag blev på en kopp thé och en slemmig kanelbulle nu!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: