GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Går runt här och Maria Montazamiar mig

2012-09-27 | 17:39:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Vet inte riktigt vad som hänt med mig men jag har inom loppet av 3 dagar köpt mig två nya läppstift...och jag använder aldrig läppstift knappt ens lipgloss eller lypsyl för jag tycker mest det är kletigt och jobbigt.
Men det var specialpris på Ica - en tjuga styck så köpte först Pearly Champagne och igår blev det ett Glossy Nude av bara farten när jag och Stefan handlade.
 
Så nu går jag och kletar på läppstift i tid och otid och nästan känner en abstinens " nej nu måste jag nog gå och läppstifta mig litegranna".
 
..blir dock var gång förundrar och förbryllad jag sträcker mig efter tekoppen och ser nån färg längs kanten.
 
 
...och fan vad jag älskar den där BBkrämen.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sofia
2012-09-27 - 18:02:45

så mysigt :)

Lisette Kepp
2012-09-27 - 22:28:35

hur känns BB krämen? Hur fungerar den? :)

Svar: den är vit från början men i kontakt med din hud förvandlar den sig till rätt ton foundation.Den återfuktar mjukgör täcker och ger lyster..älskar den!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Lisette Kepp
2012-09-27 - 22:51:30

att den va vit skrämer mig men om den nu förvandlar sig efter sin ton så ska jag nog allt ge den en chans.

Svar: haha ja..men det är magi!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Caroline
2012-09-28 - 10:20:02

Ska åka och handla efter jag jobbat klart idag och då ska jag absolut köpa den där krämen. Verkar ju riktigt bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: