GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Efva Attling, watch out!

2012-09-12 | 14:15:37 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären.
Här sitter jag i mitt kök och försöker se så där lagomt avslappnat höstmysig ut i stickat och lite så där estetiskt skapande ut i brillorna.
Typ.
 
Älskar att sitta i köket med radion på och hålla på med nåt skapande ia alla fall myshöstlook or not.
Hela köksbordet är nu belamrat med pärlor, läderband, döskallar, bindringar, hattpinnar, kedjor, tänger, saxar, påsar, klämpärlor och annat.
Lovely!
 
Har anmält mig till en kurs i silversmide som jag ser väldigt mycket fram emot.
 
Så , ehh Efva Attling, watch out!
 
höhö.
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
Ingela
2012-09-12 - 15:43:20

Vill ju med.. Hoppas du får kul!

Svar: puss <3
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Thowe - gymtokig.se
2012-09-12 - 16:09:17

Gud vad skoj!! Du måste visa upp smyckena sedan!

Svar: det ska jag absolut göra..om jag lär mig nåt och jag får till det hahaha
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Sofia
2012-09-12 - 17:27:32

Vilken fantastiskt mysig kofta, det ska bli underbart med höst!

Svar: nja jag tar gärna sommar vilken dags som helst med enkel sommarklänning istället för stickat ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jess
2012-09-12 - 18:27:59

Vad kul med silversmide! Ska bli kul att få ta del av dina skapelser här i bloggen sen :) Utgår kallt från att vi får det, haha ;)

Svar: haha klart ni kommer få blir nån gång under hösten/vintern ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anonym
2012-09-12 - 19:17:59

Silversmede låter super kul. Håller med om att skapandet är kul. Pysslar mycket själv.

Balan
2012-09-12 - 19:18:47

Silversmede låter super kul. Håller med om att skapandet är kul. Pysslar mycket själv.

Svar: ja det är ju så rogivande för själen också!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Hanna Karlsson
2012-09-13 - 07:34:24

Vad kul med kurs. :-)

Svar: ja jag är riktigt pepp och längtar!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: