GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det här med att "skryta" eller skylta om sig själv..

2012-09-27 | 19:47:44 | Egocentrerat&Vardagligt

I helgen så lanseras jag/mina smycken/plaggkassar/kökshanddukar i en butik i falköping.
Ska bli jättekul att börja med återförsäljare och komma lite utanför webben.
Det är dessutom "Konstnatt" i Falköping och även Tidaholm denna helg så det kommer vara mycket folk i omlopp.
Så det är ju bra med att ha reklam och info osv på plats.
Men gud så jobbigt det är att skriva ihop info och sådant om sig själv.
Tycker ju man borde vara van efter 6 år som bloggare liksom.
 
Men tror ett infoblad kommer få se ut ungefär så här:
 
Kommentera 9 st

Kommentarer
Milla
2012-09-27 - 19:48:41

åh så fin intervju

Svar: tack!fast det är ingen intervju utan en infotext jag satt ihop om mig själv inför en lansering i helgen.
=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emma
2012-09-27 - 20:18:19

Bra, men kanske lite långt?

Svar: hmm ja det kanske det blev, ska se om jag kan korta ner lite, tack för feedbacken!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emma Härnqvist
2012-09-27 - 20:34:29

Vad roligt, Anna! Grattis! Och tänk att det var SÅ längsedan du lanserades på Nelly.. Känns som igår ;)

Svar: haha ja tiden går, känns som igår för mig på ett sätt med men samtidigt jättelängesen.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Cissi
2012-09-27 - 20:36:17

Förstår du hur amazing du är?!

Svar: oj tack..nu rodnar jag.Tycker inte alls jag åstadkommit särskilt mycket.

massa kram!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofie- Foto
2012-09-27 - 21:08:30

åhh :) innerst inne drömmer jag om att får göra något liknande med mitt liv... så avundsjuk.

Svar: var inte avundsjuk sofie.Men du är ju ung, bara att ta tag i drömmen =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa
2012-09-28 - 18:05:46

Gud vad mycket du har gjort som man inte visste om - superspännande att läsa =)

Svar: kul att det var spännande läsning gumman =)massa kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Maja
2012-09-28 - 20:09:12

Åh, vad kul! Jag är från Falköping, vilken butik? Dit måste jag när jag hälsar på hemhemma nästa gång. :)
Du är grym btw och en av dina kassar har precis kommit hem från en Istanbulresa med mig. :)

Svar: Va kuL!Boutique Viloen precis vid torget är det som nu är återförsäljare.

Tack för de fina orden!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-09-30 - 16:18:29

Wow vilken meritlista!

Svar: ja det är nog bra ibland att skriva upp vad man faktiskt gjort för ibland känns det ju som man inte gjort nåt alls.kram på dig finis
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna (dagens skapelse)
2012-10-01 - 08:15:46

Åh! Vilken härlig lista!
Men shit! Visst är det svårt att skriva om sig själv, jag håller precis på att dona med min nya "jobbhemsida" och det som är svårast är ju utan tvekan "om mej"-delen..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: