GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

all work no play

2012-09-03 | 12:38:32 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären!
Hoppas ni fått en bra start på denna måndag och nya vecka.
Jag mår ju betydligt bättre än för en vecka sen så nu är det all work no play som gäller.
Har massor av jobb att ta itu med och komma ikapp.
 
Ska även försöka bli en lite bättre bloggare denna vecka.
Är det nåt ni vill se mer av här i bloggen?
Shoppingtips?
Mer fotoinlägg?
Mer "krönike"inlägg / texter?
Teckningar/skisser/arty ?
Outfits?
Nåt annat?
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jess
2012-09-03 - 12:46:13

Vad skönt att du mår bättre :) Vad gäller bloggen så gillar jag ju texter, det blandat med dina härliga illustrationer tycker jag är en finfin kombo.

Svar: ja jättskönt att det vänt nu, lite hosta kvar men det kan ju sitta i länge. Men sådan annan känsla i skallen än förra veckan.Tack för feedbacken.
Saknar också de lite mer textiga inläggen..och tecknandet har legat undanskuffat men börjar känna kliet och suget igen =)

massa kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Johanna
2012-09-03 - 13:03:41

Hej! Jag gillar din blogg jättemycket. Och tycker du är så fin! Gillar när du skriver vardagliga saker och visar bilder på saker du shoppat, inredning, dagens outfit osv. Sen har jag en fråga angående ditt hår: du skrev för ett tag sen att du skulle låta håret vila och gå ifrån det platinaljusa, hur blev det? Har du gjort något annat eller fortsätter du bleka utväxten? Tycker ditt långa ljusa hår är så otroligt snyggt!

Svar: Åh tack Johanna! Vilka värmande fina ord!
Nu har jag inte gjort nåt alls med mitt hår sen början på mars så nu har jag väl en 10 cm utväxt cirka av min naturliga hårfärg och resten är ju ju väldigt ljust blont/platina.
Känns som om jag kommit över smärttröskeln där över att störa mig på utväxten..börjar ju nästan få en naturlig ombre haha.
Men börjar bli sugen på att göra nåt nu...om det blir att bleka hela utväxten igen eller kanske göra slingor vet jag dock inte.

kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anna O
2012-09-03 - 20:40:17

ÄLSKAR dina texter/krönikor så mera, mera mera!!! :-)

Rebecka
2012-09-04 - 07:12:24

Hej!
Kan du inte berätta mer om företagen? Hur du startade, har du fått hjälp? Kram Rebecka


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: